poniedziałek, 23 lutego 2015

Wojsko Księstwa Warszawskiego (9) / Army of Duchy of Warsaw (9)


Ostatni już (jak na razie) rzut wojsk Księstwa Warszawskiego, które maluję dla mojego klienta. Tym razem to grupa dowodzenia - oficer większy, trębacz i orłowy. Pomalowałem ich w barwach 15-go pułku. Figurki to Murawski Miniatures.

The last (so far) unit of Duchy of Warsaw's cavalry painted for my client. This time it's command group - major officer, trumperter and eagle-bearer. They are painted in 15th regiment colours. The figures are 28 mm Murawski Miniatures.

5 komentarzy:

sowabud pisze...

Piękne jak zwykle. Przypominam sie, please.

Michal DwarfCrypt pisze...

Piękni! Mistrzostwo w czystej formie! Od jeźdźca, po konia, na podstawce kończąc:) Jestem pod dużym wrażeniem..

Yori pisze...

Dziękuję chłopaki!

Niestety Murawski robi fatalne konie. Środkowy wygląda bardziej na muła niż konia :)

Marcinie - już dodałem, przepraszam bardzo! Zaganiany jestem :)

sowabud pisze...

Dzięki

ShoutShot pisze...

Pierwsza klasa, brawo :-)