sobota, 18 kwietnia 2009

Maya Network News n6


Dwa dni temu ukazał się szósty numer e-zinu Maya Network News, którego sercem, mózgiem i kręgosłupem jest Akhad. Z niewielką pomocą ludzi związanych z Infinity udało mu się numer przygotować. Na szczególną uwagę zasługuje fantastyczny artykuł Maru o rdzy, będący świetnym almanachem dla modelarzy i nie tylko. Miło też nasycić oczy żywicznymi cudeńkami w skali 28 mm. Pewnym akcentem jest także mój artykuł na łamach zinu, pt. "Rokugan 2000", do lektury którego gorąco zapraszam. W artykule tym można też zobaczyć trzy pomalowane przeze mnie figurki! Polecam zresztą przeczytanie zinu "od deski do deski", bo naprawdę warto.


Maya Network News n6 - pobierz plik pdf (3,46 MB)

Nie byłbym sobą, gdybym nie zwrócił Waszej uwagi na fakt, że moja przystojna sylwetka ponownie znalazła się w reklamie sklepu Wargamer. Zainteresowani agenci reklamowi mogą się ze mną kontaktować za pośrednictwem tej strony. Bardzo się cieszę, że robię zawrotną karierę w mediach. Moja żona chwali się sąsiadkom, że wkrótce kupimy dom z ogródkiem :). Dla tych, którzy jeszcze nie rozpoznali mojej nieskromnej sylwetki - ten typek w czerwonej koszulce manewrujący falangą - to ja!

1 komentarz:

q.b. pisze...

cóż za pasja i zaangażowanie w żonglowaniu po stole formacjami :D

ps. figurki są piękne ! :D