sobota, 26 grudnia 2009

Modelowanie Krabów / Modelling the Crab


Wczoraj wieczorem pobawiłem się trochę w modelowanie Krabów. Użyłem figurek Zvezdy, potrzebowałem jednak ciężkiej broni. Kilka cięć nożem, trochę Green Stuffu i już moi wojownicy zamiast yari i naginaty wymachują ciężkim sprzętem czyli dai tsuchi (młot z prawej strony) i tetsubo (pała z lewej). Jedną figurkę pomalowałem, aby mieć wzorzec kolorystyczny. Jestem zadowolony z efektu - Kraby jak się patrzy. Teraz ruszam z masową produkcją :)

Yesterday I was modelling the Crab warriors. I was using Zvezda miniatures. I needed some heavy melee weapons. Some knife's cuts and Green Stuff and my fighters have took the deadly arms - dai tsuchi (the hammer on left) and tetsubo (the club on right) instead of yari and naginata. I wanted to have a finished example and I painted one of these warriors. I'm proud of effect, now I'm starting with mass production :)

2 komentarze:

Marty pisze...

Ideał - teraz tylko podstawka i nie będzie można oczu oderwać :)

Marcin Kmieć | Czaki pisze...

A więc nawet klan ten sam wybraliśmy :) Ja zawsze grałem Krabem.