czwartek, 6 marca 2014

Pancerni (1)


Przygotowałem kolejne dwie figurki na zamówienie. Tym razem klient poprosił mnie o pomalowanie sześciu pancernych z oferty firmy Assault Group. Rohatyny zrobiłem z hartowanych włóczni Northstara. Zostały mi jeszcze do zrobienia cztery modele. Następnym razem napiszę kilka zdań o jeździe pancernej XVII-go wieku.


I have painted another two commissioned miniatures. This time the customer asked me to paint six miniatures of Polish Pancerni taken from the Assault Group's set. The lances are taken from 45 mm hardened Northstar's spears. Four figures are left to finish the order. Next time I will describe some facts about the XVIIth century Pancerni.


14 komentarzy:

foliescu pisze...

Zacne. Wielką przyjemność sprawia mi oglądanie Twoich figurek. Zbiorę się w końcu chyba i odwiedzę sklep na Wilczej którejś soboty czy niedzieli. pozdr.

Kadrinazi pisze...

Piękna robota, świetnie Ci wyszli.

M.P. pisze...

Jak zwykle świetne malowanie:)

Yori pisze...

Dzięki chłopaki! :)

Unknown pisze...

Superb. I don't know much about the Polish army of this period, but I like what I see.

Engel pisze...

Great paintjob. Very crisp.

Yori pisze...

Thanks mates! I really appreciate your comments :)

Monty pisze...

Yori, these are so very lovely! Great work.

Inkub pisze...

Piękni:)

El Senyor Verd pisze...

Looking damned impressive Yori!

Phil pisze...

Beautiful paint job, love the saddleclothes!

Yori pisze...

I really, really wanna thank you lads for your positive oppinions :)

Cheers!

szeperd pisze...

Takie widoki wypalają mi resztki mózgu, Mistrzu :)

Yori pisze...

Szeperd! Ty zgrywusie :D