sobota, 22 marca 2014

SS-Panzergrenadiere (1)


Zacząłem kolejne zlecenie. Tym razem klient poprosił mnie, abym pomalował mu zbieraninę z różnych zestawów Waffen-SS z oferty Warlord Games. Zwrócił także moją uwagę, abym wybrał kilka rodzajów kamuflaży o ciekawej kolorystyce. Wybrałem cztery rodzaje:

- Modele numer 1 i 5 są ubrane w dwustronne kangurki i spodnie z podwójnym kamuflażem Oak B w wersji wiosna/jesień.
- Modele numer 2 i 4 noszą kangurki M42 typ II-gi. Tym razem wybrałem dla nich jesienną wersję wzoru Plane Tree number 1.
- Radiooperator w środku nosi wiosenną wersję Plane Tree Pattern number 6 na jego kangurce M42 typu II-giego.

Do skończenia zamówienia zostało mi 15 figurek i moździerz do pomalowania. Te kamuflaże są na tyle interesujące i kolorowe, że nie przewiduję rozszerzenia listy wzorów, aby nie zrobić zbytniej pstrokacizny.

I have started another commision paintjob. This time the customer asked me to paint some Warlord Games Waffen-SS troopers. He also asked me to choose a couple of camo patterns with diffrent colour style. I chose four schemes:

- The models 1 and 5 are deressed in smocks and trousers with double sided Oak B spring/autumn pattern.
- The models 2 and 4 are dressed in M42 Type II smocks. This time for camo I chose Plane Tree number 1 pattern (fall).
- Radio-operator in the center have Plane Tree Pattern number 6 (spring) camo on his M42 type II smock.

15 figures and mortar are left to finish this commision. These patterns are so interesting and colourful, so I don't wanna expanding the list of the camouflages right know.


12 komentarzy:

Michal DwarfCrypt pisze...

Eleganckie malowanie. Kamuflaż bez zarzutu i podstawki super. Grałbym z nim!

szeperd pisze...

Zgadzam się w 100%, świetni przedstawiłeś temat.

Do tego praca inspirująca, bo nieodmiennie, kiedy widzę taaakie perełki, zastanawiam się, why oh why jeszcze nigdy sam nie spróbowałem pomalować czegoś z czasów WWII.

Yori pisze...

Każda epoka ma swoje zalety i jest dla mnie interesująca. Choć generalnie WW2 lepiej hula jako skirmish. Większe formacje to widzę tylko w skali 2/3 mm lub 6 mm.

Flejmsy z ich poziomem kompanii rozgrywane w 15 mm są dla mnie kuriozalne.

A przy okazji - dzięki chłopaki za Wasze komentarze :)

Inkub pisze...

Jak zwykle - przecudowni:)

Thomas pisze...

Ładnie wyszły Ci te kamuflaże. Sam je maluję w 20mm, a i kilka figurek w 28mm mam też pomalowanych. Czekam na więcej.

Pozdr

Bartek Zynda pisze...

No i jak zwykle leze i kwicze. O mistrzu! Nie jestesmy godni ogladac Twoich prac. Jak zwykle najwyzszy poziom. Dzieki.

QB pisze...

Ooo - co ja widzę. Dawno nie widziana II Wojna :)Yori - a może oprócz "comission job" skusisz się na sam na mały skirmish 28mm WW2 ?
Italeri wydaje Panterę 1:56 dedykowaną m.in Bolt Action

brodaty_brutal pisze...

Kamuflaże super! :)

Yori pisze...

Bardzo, bardzo Wam dziękuję za ultra-miłe komentarze!

Kuba, a jaki system gracie? Operation Squad? Czy coś innego? I jaki okres? Który teatr? Ile punktów?

QB pisze...

Aktualnie chłopaki ze sklepu Warchimera.com zarazili nas (ja, pmbk, bnk) Bolt Action :)

Punkty 600-1000 (pluton piechoty i max 1 pojazd) okres - ja akurat mam Commando UK z D-Day + Cromwell :)

AWu pisze...

Genialni.

nie dodam więcej nic by nie psuć tego co ważne w mym poście.

Al pisze...

Wow! Very cool Yori