środa, 13 października 2010

WWI - Pierwszy batalion / WWI - The first battalion


Ruszyłem z nowym projektem. Zainspirowany przez rrobera (tu możecie wejść na jego bloga), który podesłał mi zasady rozgrywek dla 1914 roku, używanych przez ekipę z klubu "Yelonky", przygotowałem swój pierwszy niemiecki batalion (dwie figurki to kompania, jeden model reprezentuje 120 ludzi). Użyłem miniatur z nowego zestawu Zvezdy 8083 German Infantry of World War I 1914-1918. Figurki to multiparty z niezłymi pozami i szczegółami, ale sprawiają wrażenie niedokończonych. Niektóre mają nie do końca wyrzeźbione szelki lub brak im guzików. Szkoda! To mógł być najlepszy zestaw Niemców dla roku 1914. A tak nadal pudełko Hata WWI German Infantry jest nie do przebicia w grach bitewnych. Mocną stroną zestawu jest model CKM-u. Jego pomaluję w następnej kolejności.

I'm starting a new project. Inspired by rrober (click here to enter his blog) who sent me the rules for 1914 wargame I was preparing my first German battalion (two figures are company, one miniature represents 120 men). I was using a miniatures from new Zvezda set 8083 German Infantry of World War I 1914-1918. The figures are multiparts with fine poses and details. But some of them was giving me impression that they are unfinished. Some figures haven't got sculpted braces or buttons. A pity! It could be the best 1914 German set on the market. I think Hat's WWI German Infantry box is constantly invincible for wargaming. A strong point of Zvezda's set is HMG model. It shall be painted next.

9 komentarzy:

tsar pisze...

Figurki pomalowane tak, że aż dech zapiera! Czysta przyjemność z oglądania. Mógłbyś spokojnie posłać je do katalogu reklamowego Zvezdy. Robota na ocenę celującą.

Yori pisze...

Tsar podglądaczu jeden :) Cieszę się, ze Ci się podobają, ale chyba zbyt wysoko mnie cenisz!

Dziękuję :)

Al pisze...

Nice, great figures, very well painted Yori.

Yori pisze...

Thank Al, I'm glad you like these :)

rrober pisze...

O kurcze!!!
Ale jesteś szybki.
Świeeeetna robota !!!

Pozdrawiam

q.b. pisze...

Dziedzic pruski ? :D

Kiedy wracasz do ww2 i Niemców letnich na Normandię ? :D

Yori pisze...

@rrober - Ja jestem szybki? Ty malujesz figurki tysiącami to jest szybkość :)

@q.b. - Muszę trochę pociągnąć temat z Wielkiej Wojny, aby mieć jakiś konkretny oddział na Yelonkowe granie.

W kwestii Normandii wypatruję listonosza, który przyniesie mi pluton Panter, wówczas przystąpię do dalszej rozbudowy Kampfgruppe :)

Erwin pisze...

Uauh! wonderful!

rrober pisze...

No, tak - tylko ja pół roku zastanawiam się jak ich pomalować żeby się nie namęczyć, potem zaczynam malować, później biorę się za coś innego i zapominam o tych figurkach, a jak sobie przypomnę i ich wreszcie dokończę to stwierdzam, że cały projekt zajął mi dwa lata :)
I ty nazywasz to szybkością ?! :P

Apropos grania we wczesną WW1 to mamy komplet i możemy zagrać zanim dokończysz swoich - chociaż każdy kolejny oddział na pewno się przyda. Tak więc zapraszam - ustalimy jakiś termin - za praszam też innych - QB-a i Wokush może chcecie spróbować sił w tym okresie (chociaż ostatnio coś gęsto robi się z tematami i za tydzień chyba będzie ta próbna napoleonka - też zapraszam).
Pozdrawiam
rrober