poniedziałek, 23 września 2013

Anglo-duński władyka / The Anglo-Danish warlord


Skończyłem Anglo-duńskiego szefa i tym samym skończyłem Anglo-duńską bandę do Sagi wartą cztery punkty. Teraz warto byłoby rozegrać kilka potyczek. Zamierzam rozwinąć moją ekipę do sześciu punktów, a następnie przekształcić ją w anglo-saski swarm. W sumie polubiłem malowanie figur w skali 28 mm. Ponieważ mają większe elementy, zamierzam machnąć jeszcze nieco modeli w tej skali. To jest dokładnie to, czego potrzebują moje stare oczy :)

The Anglo-Danish warlord element thus the "four points" Saga Anglo-Danish warband is already done. Now it's time to play some scenarios. I want to expand my battlegroup to six points and then transform the band into Anglo-Saxon swarm. I fond of 28 mm figures because of much bigger details so it must be assumed that I'm gonna paint some large figures in nearest future. It's exactly what my old eyes needed :)

6 komentarzy:

Monty pisze...

Splendid warlord! I especially like your banner. I hope you enjoy the ADs when you get to play them.

And I'm with you on painting 28mm. It is much easier on the eyes.

Yori pisze...

Thanks TCW :) I'm under the influence of your collection :)

Kadrinazi pisze...

Przepiękna robota, bardzo mi się podoba (krasnoludzkie zboczenie...) jak pomalowałeś drzewce topora u władyki.

Telamon pisze...

Śliczny sztandar.

Yori pisze...

Dzięki chłopaki! Bardzo Wam dziękuję :)

AWu pisze...

Oh ty !!!
Boski !!

Będzie mi bardzo smutno gdy Aewulf posle go do piekła (Nie ma w Valhalli miejsca dla śmierdzacych chrześcijan !!)