poniedziałek, 27 września 2010

El quinto caballero de Mexico


Skończyłem piątego Meksykańca i nabyłem drogą kupna kolejne sześć figurek. Postanowiłem w ramach urozmaicenia wpuścić do mojego posse nieco Teksańczyków. Moja ekipa będzie więc wybuchową mieszanką teksańskich i meksykańskich zakapiorów, podobnych do Kowbojów z filmu "Tombstone". Według rozpiski Bandziorów z podręcznika Legends of the Old West wszyscy moi Meksykanie będą robić za Awanturników (Rowdies).

The fifth Mexican caballero is finished and I was buying another six miniatures. I was making a decission to enter some outlaws from Texas to my posse. So this will be mixed party of Texan and Mexican banditos just like the Cowboys from Tombstone movie. All my Mexicans will be considered as Rowdies from Otlaws' list in Legends of the Old West rules.

4 komentarze:

mork6969 pisze...

Great, I like it very much! Well done!

Inkub pisze...

Super malowanie. Sam zastanawialem sie, czy swojego tez nie pomalowac w jakies akcenty indianskie ale po namysl stwierdzilem, ze jednak zrobie z niego bardziej kowboja, niz mieszanca czy mexa w ciuchach z motywami indianskimi. Ale wyszedl swietnie:)
A co do kupna innych figurek... Miesiac temu, zeby nie miec samych Meksykanow, kupilem trzech teksanskich bandytow:)
Bede dipowal w tygodniu dwoch pozostalych Meksykanow z BSM, jesli nie beda mieli takich upierdliwych nadlewow, jak te dwa ostatnie, zamowie jeszcze dwa blistry Meksykanow z tej firmy.

Dziadu z lasu pisze...

iMuy bien!

Yori pisze...

Muchos gracias!

Wygląda na to Inkubie, że mamy podobne gusta i koncepcje. W takim razie jest pewne - nie przedstawię Ci mojej żony :)