środa, 27 sierpnia 2014

Katafrakci na wielbłądach / Camel cataphracts


Witam Was po moim urlopie! Skończyłem kolejny oddział z malowanej na zamówienie armii Partów do Impetusa. Tym razem jest to dość kontrowersyjny oddział katafraktów na wielbłądach. Nie ma pewności, czy ta formacja istniała naprawdę, czy jest to zaledwie legenda. Z całą pewnością dla graczy i modelarzy to nie lada atrakcja. Mam nadzieję, że Wam się podobają ;)

Hello after holidays! I have finished another Parthian Impetus army commissioned unit. This time these are the camel cataphracts. Very controversial unit. No one knows they are historical or legendary formation. But for wargamers and modelers - they are very attractive and interesting unit. I hope you like these ;)

12 komentarzy:

fireymonkeyboy pisze...


Lovely camelphracts. And it doesn't matter if they were historical - if not, they should have been ;)

Inkub pisze...

Jak zwykle piękni. Śliczną armię ktoś będzie miał.

Yori pisze...

Thanks FMB!

Dzięki Inkubie! Ten ktoś będzie miał także ładne figurki do M&T, które wychodzą spod Twojego pędzla :)

Engel pisze...

Whats not to like, I love them.

MiSiO pisze...

Świetne. Bardzo, bardzo piękne. Nawet swojego czasu zacząłem składać Seleucudów do Impetusa, zdjęcia modeli do Extra Impetusa z antykiem dałem... Ale grać nie ma z kim i temat upadł. A szkoda...

Telamon pisze...

ładniutkie.

lysy bandzior z lodzi pisze...

Bardzo fajni. Mój ulubiony oddział w całej partyjskiej armii. Nawet jeśli trochę naciągany historycznie :-)

AWu pisze...

Cuda !

Rzeczywiście naciągani, ale do partów jest i tak niewiele źródeł ikoniczno kolorystycznych, że dadzą radę :>

szeperd pisze...

Baaaardzo osobliwa jednostka. Malowanie jak zawsze klasa.

Maciejus_exe pisze...

Klimatyczni !:) Kiedyś na Twoim blogu natknąłem się na kilka postów dotyczących Hindusów II/10 do DBA. Czy udało Ci się może skończyć ten projekt malarski? Zacząłem malować swoich i jestem ciekaw jak poradziłeś sobie z pewnymi kwestiami :).

Yori pisze...

Dzięki chłopaki / Thanks a lot mates!

Maciejus - widziałem Twoich Hindusów. Powiem Ci, że moi Twoim nie dorastają do pięt! Niestety nie skończyłem mojej armii, ale wszystko się może zdarzyć :)

Umpapa pisze...

Rewelacja.