piątek, 11 marca 2011

Green is better!


Garść wiadomości o Projekcie Monte Cassino! Wczoraj wykonaliśmy nieco terenowych elementów nastawnych. Dzisiaj chłopaki sieją trawę i zielone posypki. Życie wstępuje w górę. Niestety dziś nie mogę z nimi działać, ale jesteśmy w kontakcie telepatycznym :)

Bartek (bnk) podesłał mi tego MMS-a. Moim skromnym zdaniem góra wygląda wspaniale po dodaniu zieleni :)

Another news from Monte Cassino Project! Yesterday we made some modular elements of terrain. Today boys are working with grass and green flock. The mountain is gaining some life. Unfortunately today I can't work with them, but we are in telepathic contact :)

Bartek (bnk) sent me this photo via MMS. IMHO the mountain looks great with the green belt :)

8 komentarzy:

Paul´s Bods pisze...

WOW!!! That is looking good and very big!!! Impressive.
Greetings
Paul

Jacob pisze...

Na pełnym ogniu polecieliśmy dziś...

Rrober i ja robiliśmy dry-brush, bnk rozrobił wikol i jechał posypki, a na końcu wszyscy zajęliśmy się sadzeniem :)

Monty pisze...

Excellent!:)

Wargame News and Terrain Blog pisze...

Looking splendid! Can't wait to see to see the battle raging!

rrober pisze...

Dzisiaj byłem w pobliżu i obejrzałem naszą wczorajszą pracę w dziennym świetle ... i muszę nieskromnie przyznać, że jestem zadowolony - drybrush i trawka wyszły nam całkiem nie żle.

Erwin pisze...

wonderful! great work!

Al pisze...

Yep, nice looking tabletop Yori

Anonimowy pisze...

Pięknie !