piątek, 15 maja 2009

Piechurzy z 32-go Batalionu


Skończyłem piątkę piechoty okopowej. Udało mi się dogadać z człowiekiem z Forum Wargamera, więc kolejni Trenchersi w przyszłym tygodniu powinni dotrzeć do mnie. Wszystko w rękach poczty. Oczekuję na ciężki sprzęt i oficera. Ponadto jadą do mnie także Krwawe Berety, ale to inny temat.

Wracając do figurek na zdjęciu - moich dzielnych wojaków pomalowałem w mundurach i oznaczeniach 32-go Batalionu Piechoty Okopowej, najsłynniejszego i elitarnego oddziału piechoty. Niektórzy uważają Krwawe Berety za ikonę, dla mnie Trenchers to numer jeden!

Na naramiennikach znajduje się litera "E" stylizowana na symbol umocnień, oraz godło Imperialu. W plecaku znajduje się ekwipunek, który pozwala przetrwać dwa tygodnie bez uzupełnień. Na wyposażeniu znajduje się nieodłączna maska gazowa, oraz charakterystyczny dla tej formacji zielony płaszcz, chroniący przed zimnem i deszczem. Sierżant i szeregowi są uzbrojeni w Invadera.

Podstawka nie jest zbyt skomplikowana, ten rudy piach pochodzi z Wielkiej Rdzawej Pustyni na Marsie, gdzie 32 Batalion walczył na pozycjach Linii McCraiga, podczas Drugiej Wojny Korporacyjnej.

Schemat malowania przyjąłem zgodny z fluffem i wizja artystyczną Paula Bonnera.

4 komentarze:

Marcin Kmieć | Czaki pisze...

Świetnie! Bardzo mi się podobają i wręcz biją klimatem. Te godła ręką malowałeś, czy to kalki? Bardzo dobrze wyglądają.
I jeszcze jedno pytanie: fluff wymyśliłeś, czy rzeczywiście 32. Batalion jest gdzieś opisany?

p.s. nie wyświetla mi się drugi obrazek :/

q.b. pisze...

jestem pod wrażeniem :D figurki są boskie, widać że wysłużone w walce te chłopaki :D

niestety, ostatnio się pochorowałem - więc z weekendowej gry póki co nici... :/

Yori pisze...

Q.B. - życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

Czaki - emblematy to ręczna robota, ale się zdrowo nad nimi napociłem!
Drugi obrazek to grafika podlinkowana z czeskiej strony, może coś im szwankuje.
Fluff wziąłem z Mutant Chronicles RPG i dodatku do 2-giej edycji pt. "Mars, Capitol Forces of War". Co prawda jest podręcznik do Capitolu, ale są w nim dość obszernie opisane bitki na Marsie. Stąd garść informacji. Wszystko jest oficjalne!

Dziadu z lasu pisze...

Chwaliłem już na forum ale napiszę jeszcze raz :) rewelacyjne realistyczne malowanie