wtorek, 14 kwietnia 2015

Brytyjski oddział leśny / British Wilderness Force


Czas złapać oddech! Po moich zmaganiach z piętnastką, pomalowałem coś dla mnie ciekawswzego w większej skali. Brytyjscy Rangersi - bo o nich mowa - są w sam raz, aby poprawić mi humor i podnieść morale. Kiedyś malowałem British Wilderness Force Northstara na własny użytek. Dziś maluję te figurki po raz kolejny, ale już na zamówienie. Ot znak czasu ;)

Time to take some breath! After my grapple with 15 mm I have painted something larger and pleasant to me. The British Rangers - these are enough to rise my morale and to cheer me up. Once I painted that Northstar's British Wilderness Force set to me. Today I paint one more time these figures, but as a commission. This is the sign of the times ;)

5 komentarzy:

Michal DwarfCrypt pisze...

Cudowni! Doskonale dobrane kolory, a podstawki jak żywe:) Bardzo mi się podobają! Mają właśnie fajny klimat Rangerów:)

Marek Dykas pisze...

coś wspaniałego ;)

Yori pisze...

Dziekuję! :)

Adam Wykja pisze...

Jestem pod bardzo dużym wrażeniem. niesamowita cierpliwość i wytrwałość. Pozdrawiam :)

Phil pisze...

Nice uniforms and beautiful paintjob, love the white and green mix of colors...