piątek, 19 kwietnia 2013

Traper i poszukiwacz złota / A trapper and a prospector


Witam po dłuższej przerwie. Nadejście wiosny oderwało mnie od pędzli. Szczerze mówiąc ostatnio się rozleniwiłem. Aby się rozruszać pomalowałem dwie figurki Artisan Designs. Traper i poszukiwacz złota będą jak znalazł do strzelanek w Tombstone oraz w Legends of the Old West.

Hello after long break. A breath of spring cause some painting irregularities. To tell the truth I'm idle last time. To liven up I've painted two Artisan Designs' frontiersmen. A trapper and a prospector fit like a glove to all Old Western shootouts especially for Tombstone or Legends of the Old West wargames.

8 komentarzy:

Pryzmek pisze...

Bracia Sisters Patricka DeWitt'a? :)

Yori pisze...

Muszę przeczytać tę książkę, podobno wytycza nowy kierunek w westernie :)

Phil pisze...

Fantastic work, with amazing details!
Phil.

Yori pisze...

Thanks Phil :)))

tsar pisze...

Mnie szczególnie podoba się ta ręka pokerowa, którą załączyłeś :). Dlaczego tutaj pojawiła się akurat Dead man's hand? :)

robson pisze...

A ja czytając nagłówke przeczytałem: traper i poszukiwać zioła ;)

Artisan ma genialne figurki, a Twoje malowanie wystrzela je jeszcze w stratosfere! Super.

Yori pisze...

Dzięki chłopaki!

Czemu Dead Man's Hand? A co można robić na pograniczu w wolnym czasie oprócz poszukiwania zioła? W karty rżnąć Panowie :)

A jak poker na pograniczu to:

"Pushing up the ante, I know you've got to see me,
Read 'em and weep, the dead man's hand again,
I see it in your eyes, take one look and die,
The only thing you see, you know it's gonna be,
The Ace Of Spades"

Tak mi się jakoś skojarzyło z tymi typami :D

MiSiO pisze...

Piękne. Cudne. Śliczne.